Executive Marketing Academy

Coordonatele Programului

Numar de participanti/grupa

Nr. zile/modul

Curs: 3 zile;

Pret/modul

€650

Consultantii Programului

 

Petre Nicolae

Grupul Tinta al programului

 

Directorii de Marketing

Consultantii in domeniul marketingului

Directorii generali si proprietarii

Tip certificare/autoritate emitenta

Director Marketing, Certificare acreditata de organisme Europene

Consutant in Marketing Strategic,  Certificat de libera practica pentru consultanta in managementul marketingului

Numar de module

Minim 6, pentru directorii de marketing

Maxim 10, pentru consultantii in marketing

Nr. Proiecte implementate/program

20

Livrabilele Programului

2400

Descrierea sumara a programului

Programul este format din sase module profesionale si are in componenta o metodologie completa de consultanta necesara in domeniul marketingului strategic, ce trebuie transferata catre grupul tinta. Programul reprezinta un adevarat arsenal de mecanisme, instrumente si livrabile folosite doar in consultanta din domeniul marketingului strategic.

Realizarile in cifre ale programului – benchmark
0

Participanti la program

0

Proiecte generate si implementate

0

Departamente reorganizate

2400

Livrabilele programului

Scopul si obiectivele programului

Este acela de a facilita si realiza:

  1. Transferul unor metode si instrumente profesionale de management al marketingului folosite doar companiile de consultanta in relatiile cu clientii acestora. In acest mod, managerii de marketing dintr-o companie devin proprii consultanti in implementarea tuturor sistemelor necesare activitatii de marketing.
  2. Implementarea a 20 de sisteme profesionale de management al marketingului care asigura eliminarea tuturor disfunctiunilor si functionarea sistemica a departamentului de marketing.
  3. Implementarea rapida si cu mare usurinta a 20 de proiecte profesionale, care asigura functionarea performanta si controlata a departamentului de marketing.
  4. Implementarea cu rapiditate a tuturor sistemelor de marketing, acest lucru insemnand, implementarea tuturor mecanismelor de stabilire, promovare, asumare, diseminare si realizare a obiectivelor strategice si operationale ale departamentului de marketing.
Conceptele de baza ale programului

Doar 25% din conceptele de baza ale programului TIT®

  1. Mecanisme de diagnosticare a mediului de afaceri al companiei, folosind instrumente de diagnoza profesionale.
  2. Mecanisme, metodologii, metode si instrumente de cercetare a pietei.
  3. Mecanisme, metodologii, metode si instrumente de segmentare, pozitionare si targhetare a pietei.
  4. Metodologie de formatare si reformatare a mixului de marketing pentru produsele si serviciile companiei.
  5. Metodologie de implementare a obiectivelor si indicatorilor de performanta in marketing.
  6. Mecanisme, metodologie, metode si instrumente de planificare strategica a activitatii de marketing.
  7. Mecanismele, metodele si instrumentele de promovare a serviciilor si produselor.
  8. Metodele si instrumentele profesionale de analiza si restructurare a portofoliului de produse, servicii sau clienti.
  9. Mecanismele,metodele si instrumentele de promovare a produselor la locul vanzarii, trade marketing
  10. Metodologie de reformatare a brandurilor.
  11. Mecanismul de realizare si implementare a unei campanii de promovare a produselor si serviciilor companiei.
  12. Mecanismul de realizare si implementare a unui plan de marketing.
  13. Mecanismul de realizare si implementare a unui business plan.
  14. Mecanismul de realizare si implementare a unei strategii globale de marketing.
  15. Mecanisme si metode de stabilire a obiectivelor si indicatorilor de performanta pentru angajatii din departamentul de marketing.
Rezultatele concrete si imediate ale programului 

Metodologie, metode, instrumente in implementarea a peste 20 proiecte la cheie, in companie.

  1. Proiect de realizare si implementare a unei diagnoze a mediului de afaceri al companiei;
  2. Proiect de realizare si implementare a unei cercetari de marketing;
  3. Proiect de segmentare si repozitionare a serviciilor sau produselor companiei;
  4. Proiect de redesign organizatoric al posturilor din departamentul de marketing;
  5. Proiect de planificare strategica a activitatii de marketing;
  6. Proiect de realizare si implementare a unei strategii de trade marketing management;
  7. Proiect de stabilire a obiectivelor strategice si operationale ale departamentului de marketing;
  8. Proiect de promovare multi channels a serviciilor companiei;
  9. Proiect de realizare si implementare a unui plan de marketing;
  10. Proiect de realizare si implementare a unei strategii de marketing.
Testimoniale

Ce spun cei care au absolvit programul