Sales Force Academy

Coordonatele Programului

Numar de participanti/grupa

Nr. zile/modul

Curs: 3 zile;

Pret/modul

€590

Consultantii Programului

 

Cristian Mocanu

Grupul Tinta al programului

Agentii de vanzari, consultantii in vanzari, consilierii de vanzari, agentii de vanzari telefonici, consilierii after sales, angajatii suport din back office

Directorii de vanzari

Tip certificare/autoritate emitenta

Agent Vanzari

Consultant Vanzari 

 

Certificare ANC

Numar de module

3

Nr. Proiecte implementate/program

15

Livrabilele Programului

670

Descrierea sumara a programului

Programul este unic pe piata din Romania deoarece pune la dispozitie o metodologie completa pentru implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa.

Ca orice program transformational marca CBC, Sales Force Academy are o metodologie formata din 24 de foldere ce curpinde toate mecanismele prin care un salesman este “directionat” sa vanda intr-un mod profesional si sistemic.

 

Programul are in componenta 3 module profesionale si anume:

  1. Metode si tehnici de comunicare cu clientii;
  2. Metode si tehnici avansate pentru vanzarea consultativa;
  3. Metode si tactici strategice de negociere.
Realizarile in cifre ale programului – benchmark
240

Participanti la program

620

Proiecte generate si implementate

240

Sefi fericiti

670

Livrabilele programului

Scopul si obiectivele programului

Este acela de a facilita si realiza:

  1. Determinarea participantilor de a renunta la modul empiric de a vinde si de a avea un mod profesional si sistemic de abordare a clientilor.
  2. Transferul unor metode si instrumente profesionale din domeniul vanzarilor, folosite doar de companiile de consultanta, catre angajatii din departamentul vanzari.
  3. Implementarea a 15 sisteme profesionale de management al vanzarilor, care sa asigure eliminarea tuturor disfunctiunilor din departamentul de vanzari.
  4. Punerea la dispozitia participantilor, a unui format de business development, care sa permita exploatarea potentialului companiei.
Conceptele de baza ale programului
  1. Uzantele comportamentale in afaceri;
  2. Tiparele si mecanismele de decodificare a personalitatilor dificile ale clientilor si colegilor;
  3. Mecanismele de gandire si de actiune ale clientilor.
  4. Mecanismele, metodele si instrumentele profesionale de segmentare, pozitionare si targhetare a clientilor;
  5. Mecanismele si instrumentele profesionale de analiza si diagnoza a mediului de afaceri al companiei;
  6. Mecanisme, metode si instrumente de formatare si construire a bazelor de date targhetate;
  7. Mecanisme de creare si implementare a sistemelor si instrumentelor profesionale de forecast si de planificare a obiectivelor operationale ale postului;
  8. Metodele profesionale de realizare a obiectivelor cantitative si calitative ale postului;
  9. Instrumentele si metodele profesionale de contactare a clientilor si de incheiere a vanzarilor;
  10. Metodele si instrumentele profesionale de prezentare cu impact a ofertelor in relatia cu clientii;
  11. Metodele si instrumentele profesionale de argumentare in relatia cu clientii;
  12. Metodele si instrumentele profesionale de manevrare a obiectiilor si de incheiere a vanzarilor;
  13. Metodele si instrumentele profesionale de gestionare a relatiei pe termen lung cu clientii companiei;
  14. Planuri strategice de actiune privind realizare obiectivelor cantitative si calitative ale postului.
  15. Implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa;
Rezultatele concrete si imediate ale programului 

Metodologie, metode, instrumente in implementarea a peste 40 proiecte la cheie, in companie.

  1. Reformatarea atitudinilor si comportamentelor angajatilor din departamentul de vanzari;
  2. Motivarea psihologica a angajatilor din departamentul de vanzari;
  3. Sistem de realizare, promovare, insusire, asumare si diseminare a obiectivelor cantitative si calitative ale posturilor;
  4. Metodologie de segmentare, pozitionare si targhetare a clientilor;
  5. Sistem de creare si implementare a unei baze de date targhetate;
  6. Realizarea si implementarea planurilor strategice de actiune, privind realizarea obiectivelor cantitative si calitative ale activitatii de vanzari;
  7. Mecanisme,metode si instrumente de abordare consultativa a vanzarilor in relatiile cu clientii;
  8. Sistem de monitorizare si control a modului de realizare a obiectivelor postului;
  9. Sistem de planificare a obiectivelor, activitatilor si actiunilor specifice vanzarilor;
  10. Realizarea si implementarea de proiecte de promovare a produselor si serviciilor companiei, pe canale de vanzari si distributie